In 3 days time, this blog is going to celebrate its 2nd year of existence. So I decided to celebrate it by changing the look. It was more than a year ago since I had revamped the template, when I had more patience playing around with the HTML and XML code (or whatever!).
But as for today, I was so impatient to study the HTML code, I took the shorcut of deleting the previous codes and just paste the new codes, hence missing all other additional stuffs including all the blogs list and some other stuffs. I need to get back to my previous template to get back all the missing links.
So how do you find my blog's new look?
8 comments:
comel dan manis blog ni ...
cantik sgt blog ni k.neny!
cantik la neny...seceria pemilik blognyer;)..pasai blog list hang yg hilang tu...sebenarnyer ada, try hang p kat gadget,then klik kat bloglist..kat blog list tu..ada blogs that i follow..ko klik sana..ada balik sumer link blog ko sebelum ni...:))
waaaaahhhh.....
sgt menyerlah.... :D
fresh look..nice!bagusla dah x tanam bunga ros hehe. tu FEEDJIT box awat tersembuih kluaq?kena kasi pebetui skit kot..
Oh, tima kasih kwn2 atas komen yg membina.
Jalak: Mana2? Mana bunga ros? Yg tersembul keluar tu bukan feedjit box. Tu picasa nye gambar tu. Tu la akibat kalau terus blog gambar dr picasa. Kena kasi delete sama itu gambar pastu paste baru.
cantik rumah baru...
nice n look fresh.. hehe..dila br bukak blog akak arini..so marathon la baca entry2 yg dh terlepas.. so stop bg comment kt sini..:)
So happy belated anniversary, selamat menjalani ibadah puasa,
take care.. !
Post a Comment